Urgentne številke v primeru okvar ali nezgod Elektrika: 031 379 052 Plin in voda: 051 686 443 info@conatezno.si

Prodajni pogoji

1. Obseg in veljavnost

V kolikor s pogodbo ali pisnim dogovorom ni drugače dogovorjeno, veljajo ti Prodajni pogoji Cone Tezno d.o.o. (v nadaljevanju: prodajni pogoji) brez izjem za vse prodaje blaga in opravljene storitve v Republiki Sloveniji, ki jih izvede Cona Tezno d.o.o.(v nadaljevanju ponudnik). Kupčevi ali katerikoli drugačni pogoji veljajo le v primeru, da so bili pisno potrjeni s strani ponudnika. Ti splošni pogoji so v veljavi do pisnega preklica ponudnika oziroma do nove izdaje Splošnih prodajnih pogojev. Kupec ob oddanem naročilu oziroma najkasneje ob prejemu blaga, sprejme in prizna te Splošne pogoje, ki so zavezujoči.

2. Ponudbe

V kolikor s pogodbo ali pisnim dogovorom ni drugače dogovorjeno, veljajo vse izdane ponudbe ponudnika 15 dni od datuma izdaje. Izdaja predračuna se šteje kot obvezujoča ponudba. Ponudba iz predračuna je veljavna do datuma roka plačila navedenega na predračunu. V kolikor ta rok ni naveden, je ponudba iz predračuna veljavna 15 dni od datuma izdaje predračuna.
Ponudnik kupcu, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki z razčlenjenimi stroški.

3. Naročila

V primeru sprejetja ponudbe kupec posreduje naročilo po elektronski pošti na naslov ponudnika. Izjemoma so možna tudi ustna naročila po telefonu, ki pa veljajo le v primeru, da ponudnik pisno potrdi prejem takšnega telefonskega naročila.

3.1 Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec od ponudnika po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

3.2 Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik po prejemu naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi telefonsko kontaktira kupca na sporočeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik kupca po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in prodajalcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

3.3 Blago odpremljeno

Ponudnik v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

4. Cene

Vse cene v ponudbah in cenikih so navedene v EUR in vključujejo DDV. V primeru kakršnihkoli sprememb kakovosti ali katerih koli parametrov blaga od prvotno ponujenih na izrecno željo kupca, si ponudnik pridružuje pravico do spremembe cene končnega izdelka. Nove, spremenjene cene stopijo v veljavo na dan objave na spletni strani. V primeru povišanja cen surovin, embalaže ali energentov na svetovnem trgu ali v primeru sprejetja nove interne cenovne politike, si ponudnik pridržuje pravico do spremembe cen.
Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine.

5. Plačila

Ponudnik kupcu omogoča naslednje načine plačila nakupa izdelkov iz spletne trgovine:

  • s plačilno kartico in
  • po predračunu z direktnim nakazilom na račun podjetja.
    IBAN: SI56 33000-0002398219
    Banka: Addiko Bank
    Naziv: Cona Tezno d.o.o., Cesta k Tamu 27, 2000 Maribor
    Namen plačila: navedite svoje ime in priimek
    Sklic: SI00 – številka predračuna
6. Dobava blaga in artiklov

Dostava naročila traja od 2-4 delovne dni oziroma največ 15 delovnih dni po prejemu naročila. Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Ponudnik si v primeru višje sile pridržuje pravico do spremembe roka dobave.
Strošek pošiljanja je določen in znaša 3,50€ z DDV. Dostava pri nakupu nad 100€ je brezplačna.
Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljavec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika. Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.
Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebino. V primeru poškodb pošlje kupec celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) na naslov: Cona Tezno d.o.o., Cesta k Tamu 27, 2000 Maribor, Slovenija. Ponudnik bo zagotovil nadomestno pošiljko.

7. Vračilo blaga in menjava artiklov

Rok za vračilo blaga je 15 dni. Tako imate dovolj časa, da oblačila in dodatke preizkusite in v miru premislite o nakupu.
Postopek vračanja blaga:

  • blago, ki ga želite vrniti, ne sme kazati znakov obrabe in mora biti zapakirano v prvotni embalaži z vsemi etiketami proizvajalca in v enaki količini kot je na fakturi;
  • izpolnite obrazec za oddajo vračila/menjave blaga, ki vam ga pošljemo po spletni pošti;
  • priložite račun (fakturo);
  • paket pošljite priporočeno na naslov: Cona Tezno d.o.o., Cesta k Tamu 27, 2000 Maribor;
  • pošiljko pošljite v 15 dneh od datuma prevzema blaga.

Paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju oz. s plačilom odkupnine. Takšne pošiljke ne bodo prevzete.
Pošiljanje blaga s strani kupca vedno krije kupec sam.
Če kupec odstopi od pogodbe, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 15-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe in vračila izdelkov v primeru:
– izdelkov, ki so bili prilagojeni uporabnikovim osebnim potrebam,
– izdelkov, ki so poškodovani ali v spremenjeni količini.

8. Reklamacije

V kolikor s pogodbo ali pisnim dogovorom ni drugače dogovorjeno, je rok za kakršnekoli reklamacije 15 dni po dostavi oziroma prejemu blaga (za dan prejema se šteje datum prejema računa), oziroma 15 dni po opravljeni storitvi. Reklamacija mora biti podana v pisni obliki. Če reklamacijski zahtevki niso predloženi pravočasno, se šteje, da blago ustreza zahtevam in kupec izgubi vse pravice iz naslova napak blaga.
Reklamacije zaradi napak, ki so posledica nepravilne uporabe ali normalne obrabe, niso možne, kot neveljavne pa bodo zavrnjene tudi reklamacije, oddane na neustrezen način. Kupec mora reklamacijo uveljaviti takoj, ko odkrije okvaro/napako. Reklamacije bodo obravnavane skladno s priporočili proizvajalca blaga oziroma njegovega zastopnika. Najdaljši čas, ki ga za obravnavo reklamacije dovoljuje zakon, je 30 dni, vendar pa bomo vsak zahtevek poskušali urediti čim hitreje.
Postopek reklamacije:

  • navedite razloge za reklamacijo;
  • izpolnite obrazec za reklamacijo, ki vam ga pošljemo po spletni pošti;
  • priložite potrdilo o nakupu (račun/faktura);
  • paket pošljite priporočeno na naslov: Cona Tezno d.o.o., Cesta k Tamu 27, 2000 Maribor;
  • paketa ne pošiljajte s plačilom po povzetju oz. s plačilom odkupnine. Takšne pošiljke ne bodo prevzete;
  • pošiljanje blaga s strani kupca vedno krije kupec sam.

Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu.
Če imate kakršnakoli vprašanja, smo vam na voljo vsak delovni dan na našem e-naslovu: info@conatezno.si.

9. Politika zasebnosti

Pri registraciji ali nakupu kupec dovoli podjetju Cona Tezno d.o.o. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Ponudnik se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval podatke uporabnikov. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za nedoločen čas oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva. Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb.
V tem okviru se zbirajo naslednji podatki: IP naslov, osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, telefonska številka, naslov elektronske pošte, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s spletno trgovino. V kolikor bi šlo za darilni bon se zbira še ime in priimek obdarovanca ter njegov naslov.
Ponudnik spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varoval in jih brez privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih ne bo uporabil drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani.
Vnašanje osebnih podatkov in podatkov za plačilo poteka preko varnega spletnega obrazca, zaščitenega z enakimi ali podobnimi šifrirnimi mehanizmi, kot jih uporabljajo banke in druge zaupanja vredne institucije.
Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Če imate vprašanja, težave ali pripombe glede te politike zasebnosti, nam to lahko sporočite na elektronski naslov: info@conatezno.si

10. Varstvo otrok

Ponudnik v spletni trgovini ponuja izdelke, ki so ob neprimerni uporabi lahko škodljivi za otroke. Brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ponudnik ne bo sprejemal kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne bo izdajal podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.
Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

11. Odgovornost

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije izdelkov, ki so naprodaj v spletni trgovini, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu.

12. Reševanje sporov

Ponudnik se bo trudil vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštoval zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudil doseči dogovor.
Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno stvarno sodišče v Mariboru.

13. Komunikacija

Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo v skladu z določili ZEKom-1. Podjetje lahko uporablja elektronski naslov kupca za trženje, če od kupca svojih izdelkov ali storitev pridobi njegov elektronski naslov za elektronsko pošto, pod pogojem, da kupcu ponuja jasno in izrecno možnost, da brezplačno in enostavno zavrne takšno uporabo svojega elektronskega naslova takrat, ko so ti podatki za stike pridobljeni in ob vsakem sporočilu v primeru, da kupec ni zavrnil takšne uporabe že na začetku.
Kupcem je na voljo nekaj kontaktov:

  • pisno na naslov: Cona Tezno d.o.o., Cesta k Tamu 27, 2000 Maribor, Slovenija
  • pisno na elektronski naslov: info@conatezno.si
  • s telefonskim klicem na: +386 2 46 01 300.
V Mariboru, 1.12.2020
Gorazd Bende
direktor