Urgentne številke v primeru okvar ali nezgod Elektrika: 031 379 052 Plin in voda: 051 686 443 info@conatezno.si

Družba Aerodrom Maribor, ki upravlja mariborsko letališče in je v lasti Delavske hranilnice, je dobila novo vodstvo. Potem ko se je dosedanjemu direktorju Marku Grosu konec julija iztekel mandat, so na njegovo mesto imenovali Ladimirja Broliha. Kot so še sporočili iz podjetja, Gros ostaja del kolektiva, in sicer kot pomočnik direktorja.

letališče

Gros je krmilo mariborskega letališča prevzel aprila 2011, ko je bil Aerodrom Maribor še v lasti Preventa v stečaju, na čelu družbe je bil tudi v času, ko je lastnik postalo podjetje Aviofun. V njegovem času je država na mariborskem letališču modernizirala in zgradila dodatni potniški terminal, a rednih linij mu ni uspelo zagotoviti.
Zadnja tri leta je bilo letališče bolj obiskano vsaj v poletnem času, ko so prek Maribora letela čarterska letala nekaterih turističnih agencij, letos pa je bila po prevzemu družbe s strani Delavske hranilnice vzpostavljena vsaj redna letalska povezava Adrie z Londonom. Čeprav bi slovenski nacionalni prevoznik moral že odločiti o usodi omenjene in drugih linij tudi v prihodnje, se to doslej še ni zgodilo.
Zakaj so se lastniki odločili za zamenjavo na vrhu, STA danes ni uspelo izvedeti, saj je prvi mož Delavske hranilnice za pojasnila nedosegljiv. Svojih načrtov za zdaj ni razkril niti Brolih, za katerega so v Aerodromu Maribor zapisali, da ima bogate izkušnje na področju vodenja gospodarskih družb. S prevzemanjem družbe vidi nov izziv, kjer bi te izkušnje lahko pomagale pri razvoju družbe, njenih vizijah in ciljih, so še dodali.

ladimir-brolih

Kot je za STA povedal Brolih, sta država in EU vložila veliko sredstev v modernizacijo letališča, zato bo ta moral začeti zadovoljevati funkcijo, ki je letališče ima. »Predvsem gre za izziv povezovanja turističnega gospodarstva v severovzhodni Sloveniji, s katerim bi na tujih trgih nastopili skupaj in privabili nove goste,« ključni izziv vidi novi direktor.
O tem, kaj bo z Adrijino linijo v London in drugimi, ki so jih načrtovali, Brolih za zdaj še ni mogel povedati nič konkretnega, a kot je dejal, bo treba odločitev sprejeti zelo hitro. Pri tem je ponovil ideje vodstva Adrie o vzpostavitvi finančnega sodelovanja občin in turističnih ponudnikov pa tudi Slovenske turistične organizacije (STO), čemur pa po novem ne bi več rekli rizični, pač pa razvojni sklad.
V času svojega mandata si Brolih tako želi, da bi letališče postalo še bolj živahno, in sicer tako na področju potniškega prometa z rednimi linijami, namerava pa povečati tudi tovorni promet.
Mariborsko letališče je lani imelo 18.000 potnikov na čarterskih povezavah, za letos so, kot je marca napovedoval Gros, načrtovali okoli 35.000 prepeljanih potnikov. A bo to številko najverjetneje težko doseči, saj današnji Večer piše, da so do konca julija prepeljali 12.518 potnikov, kar je sicer 28 odstotkov več kot v istem obdobju lani.

 

(Vir: http://www.delo.si/gospodarstvo/podjetja/aerodrom-maribor-bo-poslej-vodil-ladimir-brolih.html)